Bestellen & ontvangen
Bestel eenvoudig via onze webshop Jimellys.be Hieronder kan je kijken hoe snel je, je ontbijtmand kan bestellen.
In 3 eenvoudige stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
- Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en bezorguur.
- Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, Maestro, kredietkaart of contant bij levering
- Heb je een probleem met de postcode dan vrezen wij dat je net iets te ver woont om te kunnen leveren. Hopelijk kunnen we dit naar de toekomst toe oplossen.
Tips
- Heb je nog geen account? Geen probleem. Deze kan je tijdens het bestellen aanmaken.
- Helaas kunnen onze medewerkers telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
- Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
- Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag een offerte aan via info@jimellys.be
Wij bij Jimellys.be doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Bij Jimelly’s kan je kiezen uit 3 tijdsblokken waarin je ontbijt geleverd kan worden. Deze blokken zijn van 6u30 tot 8u, 8u tot 9u30 en 9u30 tot 11u. Helaas kunnen wij niet ingaan op persoonlijke levertijden.
Niet (alles) ontvangen?
Wanneer het zou voorkomen dat er artikelen zouden ontbreken in je ontbijt of geschenkmand neem je het beste even contact op met onze klantenservice of met ons social team via Facebook. Dan gaan we meteen op zoek naar de perfecte oplossing.
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we je ontbijtmand bezorgen. Je kan bestellen tot 19 uur om het ontbijt de volgende ochtend geleverd te krijgen. Tijdens het bestellen kies je zelf de datum en het uur waarop er geleverd kan worden.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Heb je geen account dan komt je bevestiging in je mailbox. Check zeker ook je spam of reclamebox!
Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, Kijk dan zeker ook even in de SPAM of RECLAMEBOX. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan is de bestelling meestal in orde.
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Om te kunnen annuleren kan je dit in het systeem doen als de betaling nog niet in orde is. Wanneer deze wel doorgevoerd werd kan je ons mailen op info@jimellys.be. Hou er wel rekening mee dat bij annulatie wij transactiekosten doorrekenen naar de klant van 5 euro.
Wens je te weten welke allergenen er zich bevinden in de mand kan je altijd hier de info bekijken.
Wij sturen altijd de factuur op naar het opgegeven e-mailadres. Er zal nooit een factuur bij de ontbijtmand zelf zitten.
Indien je beschikt over een vervallen cadeaubon kan je deze laten heractiveren in de maand die volgt op de vervaldatum. Hiervoor rekenen wij een vergoeding aan van 10 euro om de bon met een maand te verlengen.
Bestelling & afhalen
In sommige gemeenten leveren wij onze ontbijten gratis. Ons Veuve en Bollinger ontbijt worden overal gratis geleverd.
Om te weten hoeveel de transportkosten bedragen kan je altijd een kijkje nemen bij de leveringskosten per gemeente.
Veel van onze ontbijtmanden en buffetten worden altijd geleverd op het doorgestuurde leveradres van de gelukkige ontvangers.
Praktisch
Laat je bestelling bezorgen op het juiste leveradres.
Ophalen met identiteitskaart
Ophalen van de ontbijtmanden kan in het weekend. Bestellen voor afhalen kan je ook via onze website.
Iemand anders laten ophalen
Iemand anders mag je bestelling ophalen. We noteren de gegevens van zijn of haar identiteitskaart voor de zekerheid.
Levertijd
Meestal kan je voor 19 uur bestellen en kan je ontbijt geleverd worden de ochtend nadien.
Je kan tijdens het bestellen kiezen op welke dag je ontbijt of geschenkmand geleverd wordt. Hou er enkel rekening mee dat we in sommige gemeenten enkel in het weekend leveren. Kijk hier wanneer we waar leveren.
Staan je naam en adres op het kaartje?
Dan wil het zeggen dat het om een cadeau gaat. Geniet dus maar lekker verder van je ontbijt
Staan je naam en adres niet op het kaartje?
Dan gaat het hier over een vergissing en neem je zo snel mogelijk contact met info@jimellys.be. Op deze manier kunnen wij snel nog voor een oplossing zorgen en het ontbijt op het juiste adres terecht laten komen.
Fout bezorgde cadeaukaarten
Stuur je gratis terug naar:
Box Of Concepts VOF
T.a.v. Afdeling cadeaubonnen
Merenblokstraat 30
1745 Opwijk
Belgie
Voor het ogenblik leveren wij ontbijtmanden enkel in de aangegeven gemeenten.
Wanneer we om een bepaalde reden (verkeer, onvoorziene omstandigheden, weer, …) jullie ontbijt niet kunnen voorzien. Gaan we met jullie op zoek naar een ander moment of wordt het bedrag terug op rekening gestort (zonder bijkomende transactiekosten). Wij proberen er wel voor te zorgen dat elk ontbijt op tijd geleverd wordt.
Bij Jimelly’s heb je de keuze uit verschillende betaalwijzen:
- Maestro/Bancontact
- Kredietkaart
- PayPal
- Betalen bij levering
Bij Maestro wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Bij deze betalingswijze word je betaling direct afgeschreven. Om te betalen met Maestro doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Vul je kaartnummer en geldigheidsdatum in
- Klik op ‘Volgende’, hierdoor kom je op de pagina ‘Bestelling controleren en versturen’
- Nadat je op ‘Verzend bestelling’ klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging
- Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank
- Rond hier je betaling af en ontvang een bevestiging van jou bestelling
Als je nieuw bent bij PayPal kan je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen.
Indien je al een PayPal account hebt, kan je inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord om de betaling te bevestigen. Via de volgende stappen rond je een bestelling via Paypal af:
- Kies je betaalwijze en klik op ‘Volgende.’
- Nadat je op ‘Bevestigen en doorgaan naar PayPal’ klikt ontvang je een bestelbevestiging.
- Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal.
- Na afronding van de betaling zie je een betaalbevestiging in je mailbox verschijnen.
Indien je de bestelling annuleert, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of je bankrekening.
Bij ons kan je ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard.
Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Om te betalen met creditcard doorloop je vanaf het punt waar je de betaalwijze kiest de volgende stappen:
- Selecteer je type kaart en vul je kaartgegevens in;
- Klik op ‘Volgende’;
- In sommige gevallen word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank waar je met jouw Digipass / kaartlezer betaalt;
- Rond hier je betaling af;
- Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging en wordt het bedrag van je creditcard gecrediteerd.
Houd er rekening mee dat bij annulering van de bestelling, het aankoopbedrag nog enkele dagen gereserveerd kan staan op je overzicht. Dit hangt af van je creditcardmaatschappij
Bestelling annuleren
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Annuleren kan je wel doen tot 24 uur voor de uiterlijke levering.
Om te kunnen annuleren kan je dit in het systeem doen als de betaling nog niet in orde is. Wanneer deze wel doorgevoerd werd kan je ons mailen of bellen op info@jimellys.be – 0483/44.36.68. Hou er wel rekening mee dat bij annulatie wij transactiekosten doorrekenen naar de klant van 5 euro.
We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben.
Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen wij je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst de cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.